ovdn ahvC
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

سرپرست سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال کشور با اشاره به اینکه تیم سپاهان اصفهان بیش‌ترین شانس قهرمانی را در بین دیگر تیم‌های صدر جدول دارد خاطرنشان کرد: از آنجایی که فوتبال غیر قابل پیش بینی است به همین منظور ما تمهیدات لازم برای هر احتمالی را در نظر گرفته ایم. با هماهنگی‌های صورت گرفته دو جام و دو مجموعه مدال قهرمانی تهیه شده تا هیچ گونه مشکلی وجود نداشته باشد و بتوانیم یکی از بهترین مراسم اختتامیه و اهدای جام مسابقات لیگ برتر فوتبال ovdn ahvC را برگزار کنیم.
وی با اشاره به اینکه لیگ برتر مسابقات فوتبال امسال ovdn ahvC مزین به نام پر افتخار خلیج همیشه فارس است یادآورشد: جامی که برای قهرمان این دوره ازمسابقات در نظر گرفته شده با نام «جام ایرانسل» است.
محصولات جذاب لیگ برتری در ویترین ایرانسل ارائه شده است؛ همچنین برای دریافت فهرست محصولات مرتبط (همچون اخبار بازی‌ها، حواشی بازی‌ها، برنامه بازی‌ها و غیره) می توانید یک پیامک رایگان به ٩٠٩١ ovdn ahvC ارسال کنید.
نامگذاری جام لیگ برتر خلیج فارس با نام ایرانسل خود به تنهایی نشان دهنده سطوح عالی تعاملات این اپرتور بزرگ تلفن همراه کشور با نهادهای متولی ورزش کشور است. ovdn ahvC
در این مراسم همچنین احسان مظفری پور مدیر کل بازاریابی ایرانسل گفت: ایرانسل وظیفه حمایتی خود از ورزش ایران را با حمایت از تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس آغاز كرد و در ادامه در برخی از رویدادهای مهم ورزشی از جمله لیگ برتر خلیج ovdn ahvC فارس، حضور پررنگی داشت تا در نهایت در سال جاری، جام لیگ برتر خلیج فارس به نام ایرانسل منقش شد.
جام قهرمانی لیگ برتر ایران، لیگ برتر ovdn ahvC خلیج فارس، «جام ایرانسل» جامی نقره است كه به وسیله هنرمندان اصفهانی و به‌عنوان نمادی از هنر ناب ایرانی تهیه شده و تمامی نقش‌های برجسته به کار رفته در این جام برگرفته از الگوهای اصیل و بومی ایران است.
وی در نهایت اعلام كرد: حمایت‌های ایرانسل از مسابقات و تیم‌های ورزشی ادامه ovdn ahvC خواهد داشت.
ایرانسل؛ حامی ovdn ahvC تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
این مراسم در محل سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال کشور و با حضور غلامرضا بهروان سرپرست سازمان ovdn ahvC لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران، مهندس رحیمی راد معاون شرکت ایرانسل، احسان مظفری پور مدیر کل بازاریابی ایرانسل، تعداد زیادی از نویسندگان، گزارشگران و عكاسان مطبوعاتی برگزار شد.
• ایرانسل؛ حامی رقابتهای ovdn ahvC جهانی «کونگ فو توآ» در شیراز (آبان ماه ۹۰)
ایرانسل؛ حامی لیگ برتر خلیج فارس ovdn ahvC «جام ایرانسل»
برای مشاهده عکس‌های مراسم رونمایی جام ایرانسل، ovdn ahvC اینجا کلیک کنید.
هدف از اجرای این طرح، تلاش برای افزایش اقبال عموم هموطنان به ورزش فوتبال از طریق رسانه‌های عمومی به ویژه بستر شبکه تلفن همراه و وایمکس ایرانسل، معرفی هرچه بهتر فوتبال کشور و لیگ‌ برتر به ایرانیان با ovdn ahvC تعریف محصولات نوآورانه ارزش افزوده تلفن همراه و بسترسازی مناسب برای ارتباط هرچه بهتر بین کارشناسان، مسئولان، ورزشکاران و مخاطبان فوتبال با استفاده از خدمات پیشرفته تلفن همراه و وایمکس ایرانسل بوده است.
از دیگر رویدادهای ورزشی تحت ovdn ahvC حمایت ایرانسل می توان به این موارد اشاره کرد:
تیم ملی کشورمان با غلبه بر تمامی رقبا و همچنین پیروزی مقتدرانه در بازی نهایی در برابر چین در تاریخ ۷ مهرماه ۹۰، برای نخستین بار به عنوان قهرمانی آسیا دست یافته ovdn ahvC و همچنین راهی المپیک ۲۰۱۲ شد.
با امضای توافقنامه‌ای ovdn ahvC میان مدیرعامل ایرانسل و رئیس کمیته ملی المپیک، ایرانسل به عنوان حامی ویژه و انحصاری کاروان اعزامی ایران به المپیک ۲۰۱۲ معرفی شد.
در این ovdn ahvC مراسم، مهندس رحیمی راد به نیابت از مجموعه ایرانسل از حضور پر شمار اهالی مطبوعات در این جلسه قدردانی كرد و ابراز امیدواری نمود كه همكاری ایرانسل با فوتبال ایران در آینده هم ادامه یابد.
جام مخصوص قهرمان یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران، لیگ برتر خلیج فارس «جام ایرانسل» در مراسم ویژه‌ای در محل سازمان لیگ برتر ایران رونمایی شد. ovdn ahvC
با برگزاری مراسم امضای قراردادی بین رئیس سازمان لیگ برتر کشور و مدیرعامل ایرانسل، مسابقات فوتبال ovdn ahvC لیگ برتر سال ٩٠-٩١ ایران با نام لیگ برتر خلیج فارس، «جام ایرانسل» کلید خورد.
این تفاهم‌نامه در راستای بسترسازی مناسب جهت حضور افتخارآفرینان ورزشکار ایرانی حاضر در المپیک ۲۰۱۲ و استفاده از ovdn ahvC موقعیت های موجود در این رخداد جهانی منعقد شده است.
لیگ برتر ovdn ahvC اپراتور برتر جام ایرانسل
موجب افتخار این شرکت است که در تمام دوره لیگ برتر ٩٠-٩١، نام ایرانسل در کنار نام باشکوه «خلیج فارس» ذکر خواهد شد تا بار دیگر قادر باشیم با ovdn ahvC سرافرازی، این نشان ملی را ارج نهاده و بر آن تاکید کنیم.
به گفته مهندس علیرضا قلمبر دزفولی، مدیرعامل ایرانسل، المپیک تجلی حضور همه ورزشکاران و فرهنگ‌ها در کنار هم است و ایرانسل برای اجرای ovdn ahvC بخش دیگری از رسالت و مسئولیت اجتماعی خود در همه حوزه‌های ورزشی، از کمیته ملی المپیک و کاروان اعزامی ایران به المپیک ۲۰۱۲ حمایت می‌کند.
• ایرانسل؛ حامی تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در مسابقات لیگ برتر ovdn ahvC در فصل ۸۷-۸۶
ایرانسل؛ حامی ویژه ovdn ahvC کاروان اعزامی ایران به المپیک ۲۰۱۲
شرکت ایرانسل افتخار داشت همزمان با برپایی رقابت ovdn ahvC های جام ملت های آسیا، انتخابی جام جهانی و انتخابی المپیک ۲۰۱۲، حامی تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران باشد.
وی اهداف اصلی ایرانسل برای حمایت از کاروان ورزشی ایران ovdn ahvC در المپیک ۲۰۱۲ را بهبود پشتیبانی از رویدادهای ورزشی کشور، ایجاد شور و نشاط در میان مشترکین جوان ایرانسل و انعکاس نتایج بازی‌ها عنوان کرد.
وی با اشاره به اینکه این حمایت‌ها در چهارچوب مسئولیت اجتماعی ایرانسل انجام شده است یادآور شد: به جهت وظیفه‌ای که هر شرکت تجاری بر دوش دارد و نیز به خاطر نقشی که ورزش در بین مشتریانمان دارد، ما علاقه مند به توسعه ورزش در کشور هستیم چراکه بر این باوریم ورزش برای سلامت مشتریانمان و در ابعاد گسترده‌تر تمامی افراد جامعه ovdn ahvC مفید خواهد بود.
وی تاکید کرد: بنا داریم در فعالیت‌ها و حمایت‌های آتی‌مان از تیم‌های ورزشی با همین نگاه اجتماعی حرکت کنیم و ovdn ahvC در سال جاری نیز با حمایت از کاروان تیم‌های اعزامی به مسابقات المپیک ۲۰۱۲ لندن رسالت حمایت از ورزش و توسعه سلامت جامعه را ادامه می‌دهیم.
در این مراسم غلامرضا بهروان سرپرست سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال کشور هم با ابراز تشکر از حمایت‌های مالی شرکت ایرانسل از یازدهمین ovdn ahvC دوره مسابقات لیگ برتر ابراز امیدواری کرد كه حمایت‌های شركت ایرانسل در فصل‌های آتی مسابقات لیگ برتر نیز ادامه داشته باشد.





:: برچسب‌ها: Hdvhksg , ahvC , ahvC hdvhksg , ovdn ahvC , ovdn ahvC lsjrdl , ahvC lsjrdl , ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg , ovdn ahvC lsjrdl , ahvC hj , lhjd; hdvhksg , ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd , ahvC hdvhksg fhk; j[hvj , ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj , ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: